This is another paragraph.

This is another paragraph.

Hallo vragen


Hallo HalloBoer Vragen


Waarom kiezen voor HalloBoer?

HalloBoer maakt lokaal handelen simpel. Op de kaart kan je zien welke producten waar precies gemaakt worden en welke jij kan kopen. Wij houden de keten graag zo kort mogelijk. Jij koopt de producten direct van de boer en die hoort heel graag wat jij van zijn producten vindt. Wij geloven in een totaalbeleving van lokale producten. Alle producten worden in één keer bij je bezorgt. Als je de prachtige verhalen van de producenten kent, dan smaakt alles beter.

Er is bij mij geen HalloBoer regio, kan ik wel kopen?

Kopen via onze webwinkel lukt dan (nog) niet. Kijk op de kaart waar streekproducten bij jou in de buurt dichterbij zijn dan je denkt.

Kunnen jullie pakketten leveren?

HalloBoer kan pakketten leveren met producten uit Overijssel en daarbuiten in vele formaten. De pakketten kunnen naar wens samengesteld worden. Of het nu gaat om een welkomstpakket voor campinggasten, een attentiepakket voor medewerkers, een bbq-pakket of een kerstpakket. Kijk in de HalloBoer winkel, informeer naar de mogelijkheden bij Niels op 06-81989048 of per e-mail via hallo@halloboer.nl.

Hoeveel krijgen de boeren?

Iedereen in de keten krijgt een eerlijke prijs, zowel de boer als de regionale bezorger en het de beheerders van online platform.  En wat is eerlijk? Dat kunnen de boeren zelf in de HalloBoer Deelnemers coöperatie gaan bepalen.

Hebben jullie een nieuwsbrief?

Ja! Als je een regio gekozen hebt vindt je onderaan de site een rode balk met ‘blijf op de hoogte’. Laat hier je email adres achter en je ontvangt automatisch de nieuwsbrief!

Afmelden kan via de link onderaan de nieuwsbrief.

Welke verpakking wordt er gebruikt?

HalloBoer is zich bewust van het milieu en impact die verpakkingen hebben op het milieu. Daarom proberen we zo milieuvriendelijk mogelijk te werken en verpakken.

Kan ik producten bestellen die niet in plastic worden verpakt?

HalloBoer is zich bewust van het milieu en impact die verpakkingen hebben op het milieu. We proberen zo min mogelijk plastic te gebruiken. Heeft u specifieke wensen voor een grote bestelling, neem dan even contact op met hallo@halloboer.nl

Ik heb een suggestie of klacht, waar kan ik die melden?

Wij ontvangen jouw suggestie of klacht graag via hallo@halloboer.nl


Hallo Account vragen


Het lukt mij niet meer om in te loggen, hoe kan dat?

Het kan zijn dat je niet in de winkel zit. Dit kan je zien in de adresbalk waar voor halloboer.nl de naam van de regio staat. Bijvoorbeeld https://twente.halloboer.nl/. Ben je niet in de winkel, kies dan eerst je regiowinkel via https://www.halloboer.nl/webshop. En log daar dan in.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Zorg eerst dat je in je regiowinkel zit. Dit kan je zien in de adresbalk waar voor halloboer.nl de naam van de regio staat. Bijvoorbeeld https://twente.halloboer.nl/. Ben je niet in de winkel, kies dan eerst je regiowinkel via https://www.halloboer.nl/webshop

Klik in je regiowinkel op ‘Mijn account’ en vervolgens op ‘Log in’. Klik hier op de optie ‘Wachtwoord vergeten?’. Door je email in te vullen wordt het wachtwoord opnieuw ingesteld.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Zorg eerst dat je in je regiowinkel zit. Dit kan je zien in de adresbalk waar voor halloboer.nl de naam van de regio staat. Bijvoorbeeld https://twente.halloboer.nl/. Ben je niet in de winkel, kies dan eerst je regiowinkel via https://www.halloboer.nl/webshop

Ga rechts bovenin naar ‘mijn profiel’ en klik op: Profiel details.

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, dit is mogelijk. Neem daarvoor contact op met hallo@halloboer.nl.


Hallo bestelling vragen


Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

U kunt wel bestellen vanuit het buitenland. Wij bezorgen (nog) niet in het buitenland, maar u bent welkom om het op te halen bij een van onze pick-up points.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Is uw bestelling eenmaal verzonden dan kunt u dat niet meer annuleren. Op dit moment is uw bestelling al naar de verschillende boeren van de door u bestelde producten verzonden en wordt uw product klaargemaakt. Wilt u toch dringend wat wijzigen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik een tijdsblok krijgen waarin mijn bestelling wordt geleverd?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of een product toevoegen?

Is jouw bestelling eenmaal verzonden dan kunt u dat niet meer wijzigen. Op dit moment is jouw bestelling al naar de verschillende boeren van de door u bestelde producten verzonden en word jouw product klaargemaakt. Wil je toch dringend wat wijzigen?  Bel ons dan. Onderaan de pagina van de gekozen regio winkel is ons telefoonnummer te vinden.

Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Vernieuw jouw Postvak-In en check je ongewenste/spam box. Heeft u na een uur nog geen bevestigingsemail ontvangen? Neem dan contact op met hallo@halloboer.nl

Wat is de levertijd?

Deze informatie is te vinden in de regio winkel van jouw keuze. Klik hiervoor onderaan de pagina op ‘Bezorginformatie’.

Hoe zit het met garantie?

HalloBoer garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld.

Wat als mijn product binnenkomt of niet eetbaar is? Krijg ik dan mijn geld terug?

Kijk altijd goed bij het afleveren, mocht je er later achter komen: stuur dan een foto naar hallo@halloboer.nl en wij zorgen voor een oplossing.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Onderaan de pagina van de gekozen regio winkel is ons telefoonnummer te vinden.

Is het inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief BTW. Wanneer je zakelijk bent ingelogd worden de prijzen exclusief BTW vermeld.

Is er een minimum bestel bedrag?

Er geld een minimum bestel bedrag van 35 euro.

Moet ik thuisblijven voor een bestelling?

Het is handig als je thuis bent.

Bezorgen jullie ook op campings en vakantieparken?

Ja. Dan leveren we het af bij de receptie.

Wat kost het om boodschappen te laten bezorgen?

De bezorgkosten zijn 4,95

Wat als ik niet thuis ben en de bezorger staat voor de deur?

De bezorger zal uw product bij de buren achterlaten. Is dat niet mogelijk? Dan neemt de bezorger contact met u op.

Kan ik mijn boodschappen ophalen in een winkel?

Ja, je kan je bestelling ook afhalen. Klik onderin de regiowinkel op ‘Bezorginformatie’. Hier staat waar het afgehaald kan worden. Bij het afrekenen kan je dan je keuze aangeven.

Kan ik een herhaalbestelling doen via mijn bestelgeschiedenis?

Ja, dat kan! Kijk via mijn account naar bestelgeschiedenis, en daar rechts kun je op de herhaalknop klikken.

Kan ik contant betalen wanneer ik mijn boodschappen laat bezorgen?

Dit is helaas nog niet mogelijk.

Ik kan een product niet vinden, wat nu?

Mocht u het product ook niet kunnen vinden via de zoekbalk, en heb je het eerder wel besteld of gezien, kan het zijn dat het product nu niet in ons assortiment op voorraad is.